Politique de remboursement

 

Retour (indien van toepassing)

Ons beleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden. Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten. Zodra uw retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te melden dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte brengen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Terugbetaling

Als u wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een termijn van 14 dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of originele betaalmethode toegepast.

Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)

Als u nog geen teruggave heeft ontvangen, controleert u eerst uw bankrekening opnieuw. Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt. Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt. Als je dit alles hebt gedaan en je hebt je terugbetaling nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op via info@divamode.be

Uitverkoopsartikelen (indien van toepassing)

Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald, helaas kunnen artikelen niet worden terugbetaald.

Ruilen (indien van toepassing)

We vervangen items alleen als ze defect of beschadigd zijn waarvan het geruilde item enkel toepasbaar is op hetzelfde item. Dit is ENKEL mogelijk indien de artikelen ongedragen zijn, in originele staat en voorzien zijn van de originele labels. Indien u wilt ruilen, gelieve ons een e-mail te sturen via info@divamode.be en stuur uw item op naar: Sahmeran BVBA, Bredabaan 445  2170 Merksem/ Antwerpen , België.